دریافت فایل با موضوع(بازارهای مالی در ایران)

مفهوم بازار و بازاریابی یكی از مقولات مهم و ارزشمندی است كه در حیطه مباحث اقتصاد خرید مطرح می شود و اگر بدرستی به آن بنگریم، بیشترین مشكلات و ناكامیهای اقتصادی صنعت كشور ریشه در سطحی نگری در این بخش دارد مشخصات فایل تعداد صفحات21حجم0/67 کیلوبایت فرمتبازارهای مالی در ایران||کیو ایی42042243|qeb42042343|بازارهای مالی,آزادسازی بازار مالی,بحران بر بازارهای مالی ایران,دانلود مقالات رشته مدیریت مالی,دانلود مقالات مدیریت مالی,بازارهای مالی در ایران
در این پست قصد معرفی فایل بازارهای مالی در ایران را داریم با ما همراه باشید.

مفهوم بازار و بازاریابی یكی از مقولات مهم و ارزشمندی است كه در حیطه مباحث اقتصاد خرید مطرح می شود و اگر بدرستی به آن بنگریم، بیشترین مشكلات و ناكامیهای اقتصادی صنعت كشور ریشه در سطحی نگری در این بخش دارد


مشخصات فایل
تعداد صفحات21حجم0/67 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود مقاله رشته مدیریت مالی چكیدهانجام مطالعات امكان‌سنجی كاربردی در بخش بازار همواره با تنگناها، موانع و محدودیتهای بسیار همراه است كه توجه نكردن به این موارد، در بسیاری از موارد نتایج كاربردی مطالعات بازار را به شدت منحرف خواهد كرد. در این پژوهش تلاش شد تا براساس تجارب گذشته و با اتخاذ نگرشی متفاوت، برخی از تنگناها، موانع و محدودیت‌های فراوری محقق و كارشناس تحلیل‌گر بازار، با تفكیك آن تحت دو سرفصل تنگناها و موانع ساختاری و سپس تنگناها و موانع اجرایی، مورد بازنگری و تأمل دوباره قرار گیرد. فقدان درك و نگرش تخصصی مناسب در انجام مطالعات بازار، فقدان شفافیت مناسب در بخش تدوین استراتژی توسعة اقتصادی، نبود فهرست مقدماتی اولویتهای سرمایه‌گذاری، همسو نبودن مطالعات بازار با تحولات جهانی، نبود تفكیك‌پذیری مناسب تحلیلهای مالی و اقتصادی و اعمال نگرشی یكسان در انجام مطالعات طرحهای صنعتی، از مهمترین تنگناها و محدودیتهای ساختاری مطالعات بازار است و در مقابل مواردی چون ضعف دسترسی به اطلاعات و آمار فعالیتهای صنعتی و اقتصادی، تناقص و بروز اختلافات شدید در آمارهای موجود و دست‌اندازی به روش و ابزارهای نه چندان مناسب پردازش اطلاعات در امر خطیر پیش‌بینی روندهای آتی، از مهمترین تنگناها و موانع اجرایی انجام مطالعات كاربردی بازار طرحهای صنعتی اقتصادی شمرده می‌شوند. کلمات کلیدی:بازارهای مالیآزادسازی بازار مالیبحران بر بازارهای مالی ایران مقدمهمفهوم بازار و بازاریابی یكی از مقولات مهم و ارزشمندی است كه در حیطه مباحث اقتصاد خرید مطرح می شود و اگر بدرستی به آن بنگریم، بیشترین مشكلات و ناكامیهای اقتصادی صنعت كشور ریشه در سطحی نگری در این بخش دارد. تلقی سطحی و توجه نكردن به مقوله بازار و مفاهیم مرتبط با آن، نداشتن درك ساختار بازاری و ضعف در شناسایی تعاملات رفتاری كنش گران و كنش پذیران بازار، موجب شده است تا همچنان تراژدی تلخ موفقیت نبودن صنایع داخلی در بازار فروش تداوم یابد. اندكی ملاحظه و مقایسه تجارب كشورهای اطراف نشان از آن دارد كه این كشورها كه زمانی نه چندان دور، رقیب به شمار نمی آمدند، با پیگیری و تلاش بسیار، اكنون گوی سبقت را از ما ربوده اند، بطوری كه در چنین شرایطی حتی نیل به وضعیت كنونی آنها نیز مستلزم صرف زمانی بسیار و تلاشی مضاعف است و بدرستی چگونه است كه این كشورها كه برخی از آنها از نعمت لایزال برخورداری از انرژی ارزان نیز برخوردار نیستند، هرساله بر حجم و سهم صادرات خود كه دهها برابر صادرات غیرنفتی ماست می افزایند و متناسب با آن بر سایر مشكلات اقتصادی خود نیز یك به یك فائق می آیند. به نظر می رسد اكنون باید از منظری دیگر یا همان زاویه اقتصاد خرد به این مقوله نگریست، چرا كه رفتار و تعاملات كنش گران بازار می تواند نقش بسیار تعیین كننده ای در شكل گیری زیربناهای كلان اقتصادی جامعه ایفا كند. بطور كلی مفاهیم مرتبط با بازار در سطح ساده و ابتدایی آن هم در تمام امور زندگی از جانب افراد مختلف با دقت و وسواس بسیار دنبال می شود. در طی این سالها كمتر شاهد آن بودیم كه تولیدكننده ای بطور مستمر بازار محصولات خود را در یك منطقه و یا یك كشور هدف گسترش دهد و بیشتر شاهد آن هستیم كه تعویض مشتریان خارجی و بازارهای هدف صادراتی و تداوم پراكنده كاریها در این بخش بیشتر به صورت یك عرف تجاری درآمده است. این در شرایطی است كه براساس آخرین نتایج مطالعات بازاریابی درجهان، هزینه بازاریابی درجهت حفظ مشتریان قدیم حداكثر در حدود یك سوم هزینه بازاریابی برای یافتن مشتریان جدید است.انجام یك مطالعه امكان‌سنجی كاربردی در بخش بازار، همواره با تنگناها، موانع و محدودیتهای بسیاری همراه است كه نشناختن آنها، در بسیاری از موارد، نتایج كاربردی مطالعه را به شدت متاثر خواهد كرد. فهرست مطالب چکیده ..............................................................................................................3مقدمه ...............................................................................................................4فصل اول – بازارهای مالی ...................................................................................5ت.ربه تایلند و مالزی درآزادسازی بازار مالی ..............................................................7تاثیر بحران بر بازارهای مالی ایران............................................................................9 فصل دوم – تنگنا و موانع ساختاری .......................................................................10تنگناها و موانع اجرایی...........................................................................................14راهکارهای آزادسازی ..............................................................18نتیچه گیری.........................................................................................................19منابع ................................................................................................................20




"

مطالب دیگر:
🔑تحقیق درباره نظريه مولكولى تكامل🔑تحقیق درباره درد عضو مجازي🔑دعوت نامه محرم🔑تحقیق درباره ساختمان و طرز كار اسيلوسكوپ🔑تحقیق درباره شکافهای فرهنگی و تمدنی در ایران🔑تحقیق درباره شيوه هاي گرمايش خورشيدي🔑تحقیق درباره صادرات گل رز🔑تحقیق درباره صفاریان🔑تحقیق درباره طراحي رباط شوينده🔑تحقیق درباره صنعت ساختمان و ساختمان سازي 🔑تحقیق درباره طلاق از منظر اسلام🔑تحقیق درباره طراحي و پياده سازي بانکهای اطلاعاتی🔑تحقیق درباره طراحی مسیر ربات متحرک🔑تحقیق درمورد ساختمان براي قرن بيست و يكم🔑تحقیق درباره دریبل در بسکتبال🔑دانلود تحقیق درباره عبوديت🔑تحقیق درباره كاربرد انرژي خورشيد🔑تحقیق درباره كار و اشتغال در سيره پيامبر🔑تحقیق درباره كارآفريني در عصر اطلاعات و ارتباطات 🔑تحقیق درباره كاربرد انرژي هسته اي در كشاورزي 🔑تحقیق درباره كاربرد ليزر در صنعت سراميك 🔑تحقیق درباره كاربرد ليزر در فيزيك و شيمي🔑تحقیق درباره كاربردهاي بيوتكنولوژي در ژنتيك و اصلاح دام🔑تحقیق درباره كاشت - داشت - برداشت زرشك 🔑تحقیق درباره كاهش ضايعات محصولات باغي در دوره پس از برداشت